Jeseniki - Noclegi - Domki letniskowe

Transport

Chata Tulinka - Kouty nad Desnou

Drukować

Objekt se nachází v rekreační chatové oblasti vedle lyžařských vleků, v malé horské obci Kouty nad Desnou v turisticky atraktivní části Hrubého Jeseníku. Chata je umístěna v klidném prostředí u lesa s výhledem na pohoří, do údolí a na řeku Desnou. V blízkosti 4 km se nachází známé horské středisko Červenohorské sedlo (1 030 m.n.m.), které je východiskem na všechny strany Jeseníků.
Vybavení: Chata má kapacitu 8 lůžek. Vybavení je moderní, obývací pokoj spojený s kuchyní a jídelnou, lednice, mraznička, elektrický sporák, mikrovlnná trouba, varná konvice, krbová kamna, sedací souprava, TV-LCD, WiFi, dvě ložnice, koupelna, sprcha, WC, elektrické topení (akumulační), gril, zahradní nábytek. Majitel neposkytuje ložní prádlo, úhrada elektrické energie a rekreační poplatek obci. Pes není povolen, parkování u objektu. Cena dle období. Krytý i venkovní termální bazén Velké Losiny 8 km, Bowling, Squash 4 km.
Ceny: léto 9000,- Kč / týden, zima 10000,- Kč / týden, mimosezóna 6000,- Kč / týden, víkend/2 noci 4000,- Kč.
Adresa:
Jak se k nám dostanete:
Autem:

• Letní cesta:

• Od Šumperka pojedete v Koutech kolem nádraží ČSD stále rovně po hlavní silnici. Na pravé straně je nový lyžařský areál se sedačkovou lanovkou, za kterým po 50m před mostem přes řeku odbočíte vlevo, do kopce na vedlejší asfaltovou cestu a pojedete cca 250m stále rovně. Chata č.29 se nachází vpravo, pod svahem a pod hnědou dřevěnou garáží. (Chata je umístěná pod svahem a je špatně vidět).

• Zimní cesta:

• V zimě se tato vedlejší cesta k chatě neudržuje posypem, je tam jednosměrný provoz, bývá tam náledí a někdy je sjízdná jen s řetězy. Pokud je tam značka jednosměrný provoz, tak se musí tato cesta objet z pravé strany po hlavní silnici, směrem na město Jeseník (cca 2km). Pojedete stále rovně a po cca l km odbočíte ve druhé zatáčce vlevo na vedlejší cestu k lyžařským vlekům (směr chata Sokolka). Dále pojedete cca 1,5 km mezi chatami, kde po pravé straně budete mít lyžařské vleky, stále rovně a z kopce dolů. Až sjedete z kopce dolů, tak je to 5 chata po levé straně č.29. (Chata je umístěná pod svahem, pod hnědou dřevěnou garáží a je špatně vidět (Odbočka z hlavní silnice je velmi špatně vidět, lze ji lehko přehlédnout a je tam velmi nepřehledné a nebezpečné místo!).
    Autobusem:
    Zastávka Kouty nad Desnou – most, 10 min. chůze, místní linky Šumperk - Kouty a Šumperk - Jeseník, dálkové linky Brno - Jeseník. Z Koutů nad Desnou funguje kyvadlová autobusová doprava na lyžařské středisko Červenohorské sedlo (pouze v zimní sezóně).

Vlakem:
    Železniční stanice Kouty nad Desnou, 30 min. chůze.

Rezerwacje lub pytania do dysponenta
    Dany termin *Od Do
    Imię i nazwisko *
    Ulica i numer
    Pocztowy numer i miasto
    Numer telefonu
    Numer komórki
    E-mail adresa *
    Liczba osobadoroślidzieci
    Wasza następny prośby i uwagi:
    * pozycje, które trzeba wypełnić, aby zamówienie było zaakceptowane, są oznaczone gwiazdką.

Mapa lokalna - obiekt wskazuje czerwona strzałka